GLAD PÅSK

Vid 11-tiden igår gick jag hem från jobbet då jag började känna mig riktigt illamående och hängig. Senare på eftermiddagen låg jag däckad i magsjuka, men idag känner jag mig redan mycket bättre som tur är. Lite febrig på morgon och riktigt sliten men känns som jag är på bättringsvägen vilket är riktigt tur eftersom vi i morgon flyger till Sverige och Umeå.

Synd dock att jag blev sjuk just i går då jag och Alex hade ett viktigt möte ibokat angående nästa säsong men Alex verkade klara det galant utan mig. Nu har vi en del att tänka igenom innan vi tar ett slutgiltigt beslut om hur det blir för oss nästa säsong. Jätte synd också att vi missade den inplanerade träffen med Linda och Daniel som var i Zurich på besök i dag. De är för tillfället bosatta i Bern då Daniel har spelat innebandy med Köniz de senaste tre åren men flyttar tillbaka till Sverige och Göteborg senare i vår. Men Linda kommer hit på besök sista helgen i april då det är nationsturnering här i Zurich! Riktigt roligt ska det bli =)

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!

Hoppas ni får en trevlig påsk med nära och kära oavsett var ni befinner er.

//Lisa


Kommentarer
Postat av: tove

Hej!

Hoppas att allt är bra med er. Var länge sen man hörde eller såg er nu, vi saknar er.

Dock måste ni ta er en rejäl funderare över eran flytt, vi vill ha er till falun:)

Här finns massor av jobb, och vi behöver er här:)



Släng gärna iväg ett mejlt till dig, kan vi prata där.

[email protected]

kram

2010-04-05 @ 22:39:11
URL: http://hogbom.blogsot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0