Underbar påsk

Pga av väldigt segt internet och fullt upp hela veckan kommer det här inlägget först nu...


13.30 i fredags började vi vår resa mot Sverige och Umeå som denna gången gick via Riga och Wasa. Tydligen en helt ny rutt som Air Baltic har börjat köra. Den tog ju lite längre tid än vanligt, men vi kom ju fram tillslut i alla fall vid 22.30. Dagen till ära bjöds det på silltårta hos Familjen Andersson/Bodén.

En riktig favorit kan jag lova! Vi fick en bra start på lördagen med Ullas pannkakor till brunch följt av några timmars shopping på stan innan det bjöds på mat hos Eva-lena och Martin i deras nya och fina lägenhet. Efter middagen gick vi vidare till sviten som jag och Alex hade bokat på hotel Avenyn. Vi hade ett presentkort på minisviten, men den var "tyvärr" upptagen denna lördag så vi slog till och bytte upp oss till stora sviten istället! Sviten var toppfräsch och hade givetvis en relaxavdelning där killarna tillbringade större delen av kvällen. Under kvällen trillade det in ytterligare lite fler vänner och det var verkligen hur kul som helst att träffa alla igen! Sist jag var i Umeå var ju i slutet på juli förra årets så det var verkligen på tiden att göra ett besök. Kvällen avslutades med ett besök på Allstars där vi dansade loss och hade trevligt!

Söndagen bestod av en välbehövlig sovmorgon, middag hos svärföräldrarna och sedan spelkväll hos Eva-lena och Martin tillsammans med Malin, Erik och Henke. Vet inte om alla var övertrötta eller bara otroligt glada att se varandra för denna kväll var verkligen helt fantastiskt sjukt rolig! Nått alldeles extra kan jag lova och humorn var verkligen på topp.... ;)
 
Jag hade en otroligt rolig helg i Umeå med nära och kära, lite synd dock att en del var i fjällen och firade påsk men vi får se till att ses i sommar istället! Det kändes otroligt tungt att gå upp kl 03.40 på måndagsmorgonen för att börja resan tillbaks mot Zurich, men nu är jag här och det känns bra det med. Saknar er alla otroligt mycket redan nu! Det kändes även lite konstigt att åka till Sverige utan att vara i Falun och träffa familjen och mina älskade vänner. För påsken brukar ju egentligen firas i familjen Nilssons fjällstuga men i år blev det som det blev och det blev ju bra det med =)



"Salongen" i sviten


Evis, Lisa, Therese och jag


Spelkväll hemma hos Eva-lena och Martin


Henke, Erik och Alex


Malin och Martin


Erik... gillade inte kemeror med två blixtar


//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0