Långhelg

Då var också denna arbetsvecka över, det är nu fredagkväll, jag är ensam hemma och har precis sett ett avsnitt av Greys anatomy. Måste vara bland de bästa serier som gjorts, fantastisk helt enkelt!

Känns otroligt skönt med fredag och långhelg, vi här i Zurich är ju lediga på måndag också eftersom det denna helg firas sechseleuten här. Man firar att vintern är slut och att våren är på väg. Det firas tydligen riktigt mycket i stan och bland annat eldar de upp en stor snögubbe genom att spränga hans huvud och avfyra massor med fyrverkerier. Jag och Alex hade tänkt att passa på att ta en tur till Luzern nu när vi är långlediga, men vi får se hur vi gör. Kan ju vara rätt kul att vara med och fira här i Zurich också eftersom det inte blir någon "sista april" för oss i Sverige.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och träna i morgon, kan faktiskt bli ett Yogapass eller gym på morgonkvisten.

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0