Soffläge

På väg hem från jobbet, väntar på tåget i snöyran.
-
Då var det äntligen onsdag och det betyder att jag nu är ledig i fyra dagar vilket känns helt underbart skönt. Har inte så mycket inplanerat de kommande dagarna utan har mest bara tänkt njuta av lite lugn och ro. Men lite julhandling med Alex och en dejt med Johanna blir det i alla fall.
-
Nu snöar det på riktigt här i Zurich och det är hur härligt som helst, nu känns det äntligen som att julen börjar närma sig. Äntligen! Snö och någon minusgrad är ju helt perfekt väder och så länge det inte blir slask så är jag nöjd. Måste nog ta och införskaffa ett par nya vinterkängor också, har inte känt att jag haft behov av det tidigare men om det ska fortsätta snöa på det här viset så måste jag ju bara köpa ett par.
-
Nu blir det soffläge och filmen The American, har ju till och med Alex hemma i kväll och det är ju inte ofta det händer.
-
Trevlig kväll!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0