Våra vänners liv

Efter en lång dag på Silh City har jag nu landat i soffan med en kopp glögg. Nästan alla klappar är nu inhandlade och jag känner mig rätt nöjd måste jag säga. Vi provade vi även ett ny Thai/Kina/Indisk restaurang i dag och maten var fantastisk god och inte så där jätte dyrt som det brukar kunna vara.
-
I går var Cissi här i Zurich på besök, det blev en hel del julshoppande i går också och även ett besök på Hiltl. Efter några timmar på stan såg vi matchen mellan Gc och Tigers, det var en riktigt målrik match som Gc tyvärr förlorade. Cissis sambo Marc spelar i Tigers, Alex och Marc har tidigare spelat tillsammans i Dalen. Kom på att jag inte tog några bilder alls i går trots att jag gick runt med kameran i väskan hela dagen så det blir tyvärr inga bilder.
-
Förra veckan fick jag ett hett tips av min frisör. Hon berättade att hon brukar se en riktigt rolig svensk serie på Svt play, Våra vänners liv. Jag fick så klart kolla upp vad det var för serie och nu är jag fast. Den är ju hur kul som helst ju, förstår inte riktigt hur jag kan ha missat den?! Så till alla er som ännu inte sett den, den bör ses!
Ni kan ju gissa vad jag ska göra nu... krypa upp i soffan och se Våra vänners liv och njuta av den här söndagskvällen. Har bara sett fem avsnitt än så länge så det finns några till att se.
-
Trevlig kväll
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! åh visst är den bra! sista avsnittet i morgon:(

Ha en bra sista vecka på jobbet innan jul. Kram kram

2010-12-19 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0