Sammanfattning

Nu är det söndag och vi kom precis hem från middag på Vapiano, sista middagen med Patricia som flyttar hem på torsdag. Tyvärr blev det inte riktigt som hon tänkt sig här nere i Schweiz så av olika anledningar beslutade hon sig tillslut för att åka hem. Och det är ju självklart jätte tråkigt!
-
Mina fyra lediga dagar bara flög förbi sådär utan att jag egentligen gjort så myckett. Jag planerade inte in särskilt mycket de här dagarna av rent taktiska skäl för att på så sätt bara kunna ta dagen som den kommer vilket jag faktiskt också har gjort. Jag har verkligen vilat ut och tagit sovmorgon precis varje dag, jag har sovit till minst kl 10, och det är då verkligen inte likt mig. Annars när jag har lediga dagar brukar jag vilja hinna med så mycket som möjligt så jag brukar inte ha ro att sova allt för länge faktsikt. Men de här dagarna tog jag verkligen vara på varje minut utan att egentligen göra så mycket, precis som jag hade tänkt!
-
Dessa ord sammanfattar rätt bra mina dagar:
  • Sömn
  • Shopping
  • Alex
  • Löpning (3ggr!)
  • Mat på Vapiano (2ggr)
  • Mys i soffan
  • Film
  • Vin
  • Innebandy VM
  • Godis
  • Mat
  • Gluhwein
  • Julmusik
  • Snö
  • Sticka
  • Lax och potatismos
  • Dega
  • Njuta
  • Sol
-
Nu ska jag koka en kopp te och fortsätta njuta av söndagen!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0