I morgon gäller det

YES! I dag blev det vinst efter SD för GC, nu väntar två hemmamatcher nästa helg.
Här är några bilder från matchen, lägg märke till den störtsköna GC-klacken och tittar ni noga så kan ni se mig med...dock påklädd ;)

I morgon ska jag jobba min första "provdag", och lite nervös är man allt måste jag säga. Känns otroligt skönt att börja på den engelska avdelningen och jobba där två dagar för att sedan arbeta en dag på den tyska avdelning. Och sen förhoppningsvis få fortsätta jobba "på riktigt". Antar att det kommer bli tre otroligt krävande dagar, men också tre riktigt viktiga dagar som kommer avgöra om det blir jobb eller inte för mig på dagiset. Tur att man inte känner någon press ;)
Killarna är ute och dricker en vinnaröl, för mig blir det strax sängen och förhoppningsvis somna tidigt så jag orkar med en heldag på dagiset i morgon.
God natt
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0