Os och Rapperswil

Tyvärr orkade jag inte ta mig upp idag för att se hockeyn kl 06.00 men de vann ju i alla fall trots mitt uteblivna hejande. Det blev en skön sovmorgon i stället innan det bar av till flygplatsen för att lämna av Per som skulle åka tillbaka till Sverige. Efter att ha lämnat av Per tog jag och Tommie bilen till Rapperswil för att ta en titt på den lilla staden och den kända träbryggan som de har.
Vädret har varit fantastiskt bra idag + 12 grader och strålande sol, helt Perfekt väder för sightseeing. Nu hoppas vi bara att det är lika fint väder på onsdag då vi ska iväg och åka skidor! Tror nästan att våren är på väg på riktigt nu faktiskt
Förresten, igår spelade Gc-Rychenberg den 5:e matchen. Tyvärr blev det förlust för Gc och det står nu 3-2 till Rychenberg inför nästa omgång som spelas på lördag.
Här är några bilder från dagen som varit.
-
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lisa! fina bilder! härligt med vårvinter på gång:) idag var det 28- när jag gick till jobbet, här är det inte vårvinter än på ett tag. Saknar dig! och igen stort grattis till jobbet! kram kram

2010-02-22 @ 21:40:37
Postat av: Lina

förra inlägget var från mig:)

2010-02-22 @ 21:41:23
Postat av: Lina

Hej Lisa! fina bilder! härligt med vårvinter på gång:) idag var det 28- när jag gick till jobbet, här är det inte vårvinter än på ett tag. Saknar dig! och igen stort grattis till jobbet! kram kram

2010-02-22 @ 21:42:30
Postat av: bodil SjödinNilsson

Alltid lite roligt att läsa din blogg. Hoppas att vi får lika fint väder. jag lämnar dunjackan hemma Pussar o kramar

2010-02-25 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0