OST OST OST

Det har inte funkat riktigt som det ska att göra inlägg de senaste dagarna men jag gör ett nytt försök nu och hoppas på att det går bättre.
Helgen som var blev en riktigt lugn och skön helg med god mat och en del shopping, det var ju sista lediga helgen innan slutspelet drar igång så vi passade på att verkligen bara njuta och ta det lugn. I lördags åkte jag och Alex till köpcentret glatt som vi hade hört skulle vara bra. Och det var det kan jag säga, hittade fantastiskt mycket snygga kläder men man kan ju inte få allt man vill ha så det blev en skinnjacka, två klänningar och en tröja för min del. Alex köpte ett par jeans och en tröja. Hit kommer vi garanterat åka fler gånger!
Efter besöket på glatt inhandlade vi ett raclettejärn med tillbehör och avnjöt en riktigt god raclettemiddag på kvällen. För er som inte vet vad raclette är så kan jag säga att det är en riktigt flottig scweizisk specielitet. Man smälter ost i raclettjärnet, steker ex korv och bacon och äter potatis och sallad till. Riktigt gott, men denna måltid bör inte intas allt för ofta.... Ni som har tänkt komma hit och hälsa på kommer garanterat få smaka denna speciella rätt =)
Nu är Pattes tjej Patricia här på besök, var ett tag sen hon var här så verkligen superkul att träffa henne igen =) I kväll ska vi alla ut och äta på restaurang, får se om det blir Vapiano...eller kanske Indiskt!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0