Utslagna

I går tog tyvärr säsongen slut för Alex och Gc. Efter 6 heta och jämna matcher avgjorde tillslut Rycheberg i sd vilket betyder att Gc är utslagna för det här året. Verkligen skit tråkigt, men måste säga att jag tycker att Gc har gjort en hedransvärd säsong i alla fall med tanke på att de inför säsongen var tippade att komma näst sist i serien. Så att komma 2:a i serien och bli utslagna i kvartsfinalen kanske inte är fy skam i alla fall om man nu ska tänka lite positivt i denna stund?! Gc är ett ungt lag med många individuellt spelskickliga talanger som jag ofta blivit riktigt imponerad av, så med lite mer rutin och rätt tänk så når de förhoppningsvis ända fram nästa gång! Med eller utan Alex, det återstår att se...

I dag har vi bara tagit det lugnt, först en skön sovmorgon och sen en trevlig middag med Walle, Josefine och Patrik Jansson på självaste Vapiano. Walle och Josefine gjorde ett besök till Zurich för se 50cent, och Patrik Jansson är här och hälsar på grabbarna en långhelg. Han är till sommaren klar journalist och kommer förhoppningsvis ha ett riktigt scoop med sig tillbaks till Sverige ;) Så håll utkik i tidningarna!

I morgon händer det grejer, jag gör min första riktiga jobbdag och mamma och pappa kommer på besök. Bra tajmin va? Tyvärr blev det så eftersom biljetterna bokades då jag var "mitt emellan två jobb", hade ju självklart varit kul att kunna träffa dem mer nu när de kommer hit på besök men det är som det är. Vi får ju i alla fall äta middag i hop på kvällarna =)

Nu ska jag packa väskan och dona lite inför morgondagen.

//Lisa


Kommentarer
Postat av: Lina

Heeej min vän! hoppas du haft en bra första jobbdag och att du får trevliga dagar med föräldrarna. Allt rullar på här hemma, jobbar två veckor till sen går jag på föräldrarledighet. Kram kram! saknar dig!

2010-03-01 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0