Helg!!

Nu är det lördag och helg igen, kan tala om att den här veckan har gått riktigt snabbt. Jag har haft att göra varje dag, så tiden har gått otroligt fort och det var ett tag sen man däckade en fredagskväll som igår. Det här låter kanske lite konstigt, men nu  längtar jag verkligen efter att få däcka varje fredag till en bra film =) Jag vill, jag vill, jag vill så himla gärna ha det där dagisjobbet... Tänk om de bara visste hur gärna jag vill jobba, och hur jäkla ambitiös jag skulle vara om jag bara fick jobbet! Ni som är i min situation tror jag förstår hur jag känner och vet hur det känns när det kryper i kroppen av rastlöshet när man inget heller vill är att jobba. Har skickat ansökningar till höger och vänster, har till och med sökt på ISS som städerska... Fick även ett mail igår av GC:s president där det stod att jag skulle kontakta någon angående jobb på Migros Klubschule, de har lite av varje där som t ex språkkurser och gymcenter så den kontakten kan bli intressant känner jag. Ska ringa på måndag och se om de har något att erbjuda =)

Nu är klockan 12.45 och jag har varit uppe sedan 08.00... en lördag, tänka vad man hinner med mycket när man går upp så tidigt. Jag har redan hunnit städa och dona och fixa massor! Alex jobbar idag, de skulle ha extra öppet i butiken så han skulle stå i innebandyhörnan där kunderna får testskjuta med olika innebandyklubbor. Själv känner jag mig lite krasslig, så för mig blir det snart en promenad i solen och sen en film.


Har ingen bra bild till det här inlägget, så jag lägger in en bild från sommaren -09 istället! =)

Ha en bra lördag!

//Lisa

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Lisa!

Hoppas att du far jobbet!

VEt precis hur du känner dig när det gäller jobbsökande! Hoppas vi ses snart!

Kramar fran Bern

2010-01-31 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0