I bland kan de verkligen överraska!

I dag kom brevbäraren med ett stort paket till mig och Alex, det var mamma och pappa som skickade ner en liten försenad julklapp till Alex eftersom jag tyvärr inte hade plats för den när jag skulle åka tillbaka hit efter jul. Ok ni kanske tycker att jag prioriterade lite konstigt där men den som väntar på nått gott tänkte jag... så han fick vänta ... ;)  I alla fall så fick Alex sina förenade julklappar från familjen Nilsson och familjen Nilsson/Karlsson, och det bästa av allt var att mina älskade föräldrar hade lagt i en ENORM påse med smågodis =) =) =) =)  TACK TACK TACK!!! Eftersom det inte finns så mycket gott godis förutom choklad i det här landet så var det verkligen en god överraskning. Får se hur länge den påsen räcker....





Nu ska jag sova, ska faktiskt upp tidigt i morgon för ovanlighetens skull!

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0