Sköna måndag

Nu är ännu en helg avklarad och även denna helg fylldes med innebandy, Johannas födelsedag GRATTIS och självklart ett besök på Sihlcity och Vapiano. Gällande innebandyn så slutade GC på 2:a plats i serien och därmed blir det Rychenberg de får möta i första slutspelsomgången som är bäst av 7 matcher. Detta innebär att det är derbytajm och att det blir mycket innebandy framöver!!!

Alex in action förra gången de mötte Rychenberg. http://unihockey.ch/cgi-bin/seite.pl
Om jag inte minns helt fel så fick han en 2:a....sicken buse...

För mig och Alex har det nästan blivit lite av en tradition att åka till köpcentret Sihlcity och käka på den fantastiskt goda restaurangen Vapiano varje helg, vilket vi också gjorde i lördags. Favoriten är pasta carbonara och är helt klart den godaste pastan jag någonsin ätit för att inte överdriva.

Det har verkligen känts som att våren är på väg, men idag när jag tittade ut genom fönstret var det snöblandat regn och vitt på marken...

Idag ska jag följa med Anton till Manpower för att se om de kan ordna jobb åt oss, för nu är även Anton arbetslös. Självklart hoppas jag som bara den på dagisjobbet, men lika bra att fortasätta söka jobb under tiden jag väntar på intervjun!

Nu ska jag röja lite här hemma, håller även på att tvätta. Ikväll är det vinprovning med kyrkan, låter konstigt jag vet, men det står så på schemat! Hoppas bara det inte är "nattvardsvinet" vi ska prova ;)

//Lisa

Kommentarer
Postat av: Johannan

Hahah vore ju himla synd om vi får dricka nattvardsvin,



och tack:)

2010-01-25 @ 13:37:56
URL: http://thastalker.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej! Kul att du börjat skriva litegrann igen! Vinprovning med kyrksn? Ja det lät faktiskt lite udda... Jag håller verkligen tummarna åt dig för dagisjobbet. Det hade ju varit perfekt! Här hemma är allt sig likt. Dopet var jätte trevligt. Dom vart väldigt glada för gitarren och verktygslådan från oss. Jag är doch fortfarande dålig. Kommer nog få en ny penecelinsort imorn. Hoppas verkligen jag blir bra då. Huvudvärk konstant är inte skoj! Hoppas allt är bra med er. Fortsätt skriva så fortsätter jag läsa...hihi KRAM

2010-01-25 @ 23:17:30
Postat av: ulla

skulle det vara något fel med nattvardsvin....okej lite skumt med vinprovning av kyrksn men det blir säkert trevligt.låter härligt med försmak av våren här är det 2 meter snö + värsta snöstormen...håller tummarna för dig när det gäller jobbet kram från ulla

2010-01-27 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0