Hur?

... Det är frågan! Hur ska jag få med mig allt som jag vill ha med mig till Sverige på semestern??! Ok, pappa har ju lovat att ta med en större resväska till Kroatien så jag kan packa ner saker i hans väska när vi flyger till Sverige och det är ju absolut ett plus. För er som inte vet så ska jag och Alex bila till Kroatien för att möta upp min familj där och tillsammans med dem spendera 10 härliga dagar. Så egentligen är det väl kanske inte så svårt att få med sig allt till Sverige utan det blir nog svårare att kunna ta mig allt tillbaka hit sen i augusti då jag bara har 20kg att spela på. Men det får bli ett senare kapitel! Just nu efter att ha plockat fram allt som jag vill ha med mig så har jag en bra bit över 20kg, det lär bli några urgallringar som det ser ut nu. I morgon är det sista dagen på jobbet innan semestern och absolut sista dagen i gruppen "seestern" (sjöstjärna) där jag arbetat nu i fyra månader. Tycker att jag nyss började där, tiden har verkligen gått fort men i morgon är det sista dagen med avslutningsfika. Nu ska jag återgå till packningen, har ju bara hunnit till vanliga kläderna än. Har ju alla skor, träningskläder mm kvar. Har på känn att det här kan bli en lång kväll...
//Lisa


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej hopp!



Vad har ni för planer på midsommar?? Sugen på att dra ihop en svensk afton? Neej just ja ni ska ju utomlands.. Eller hur var det Alex? ;P



Ha en underbar semester o lycka till ikväll, är i samma läge... Dock får jag bara ha 15 kg :S Blir lika tungt handbagage ;) Njut av utlandet så hoppas jag vi kanske ses i Ume. Om inte, då ses vi när vi är tillbaka i Switzerland!



Kram o hälsa Alex

2010-06-21 @ 23:24:33
URL: http://sophiamolin.blogg.se/
Postat av: Tove högbom

Hej Lisa!



Vi har en rolig nyhet vi vill berätta för er:)

Hör av dig på mejlen till mig ska du få veta en massa skoj:)



Hoppas allt är toppen med er och att ni njuter.

Hörde av mamma att Alex skadat sig, Vi lider med honom, och vi hoppas han ska få bra hjälp och komma tillbaka så fort som möjligt!



Kramar till er!

2010-09-15 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0