Nedräkning

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan SEMESTERN, längtar!!! Bara att härda ut nu och hoppas på att de kommande dagarna på jobbet inte blir alltför jobbiga. På tisdag ska jag bjuda på fika på jobbet eftersom det är min sista dag innan semestern och för att jag sedan till hösten kommer att byta till en annan grupp. Den här gången blir det inte någon svensk jordgubbstårta som jag bjöd på på min födelsedag utan jag kör istället den enklare varianten och åker till Ikea och handlar svenskfika/godis. På tal om Ikea så hittade jag den här fantastiskt roliga bilden idag, jag kanske bara är övertrött och lättroad men lite kul var den väl i alla fall hahah =)
Nu ska jag se klart på fotbollen och sen krypa i säng.
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0