Poolparty

Efter mitt jobb i fredags tog vi cyklarna ner till floden där vi åt pizza och njöt av den varma och soliga kvällen.
På lördagen var vi på Poolparty i Argau några mil utanför Zurich. Det var en lagkompis till Alex som bjöd till fest och det blev en riktigt trevlig tillställning med bad, grillning och badminton. Lördagen var härligt varm med ca 25 grader och sol. Det känns att det är lite annan värme här än i Sverige faktiskt, känns att man trotts allt är utomlands =).
Söndagen spenderade vi vid floden och jag hann även med en välbehövlig löptur på kvällskvisten. Nu är ännu en måndag avklarad på jobbet och inte alls många dagar kvar till helgen, har fyra härliga lediga dagar att se fram emot med start på fredag. Jag hade två dagar semester som jag fick lova att ta ut så jag tyckte det passade alldeles utmärkt att ta dem i samband med helgen. Så fredag till måndag är jag ledig! Sedan ännu en fyradagars vecka och sen bara en tvådagarsvecka efter det och sen..... SEMESTER!!! Först Kroatien och sen Sverige, jag ser verkligen fram emot några härliga veckors semester.
Fredagsmys i kvällssolen.
Vid Floden.
Poolparty.
Badminton på "hög" nivå.
Alex "steker" i solen, en riktig soldyrkare.
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Härliga bilder! snart ses vi! kram kram

2010-06-08 @ 16:35:35
Postat av: mamma

Det verkar sååååå härligt men snart är vi tillsammans och ska väl då också få bada och sola!!!Puss

2010-06-11 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0