VM och amerikanska bananpannkakor

Regnet öser ner här i Zurich och vi har just ätit goda Amerikanska bananpannkakor till lunch. Vi har gjort de här pannkakorna förut och de har verkligen blivit en favorit för oss. Än så länge har vi inte tagit oss utanför lägenheten idag och jag tror inte att vi kommer göra det heller om inte regnet slutar att ösa ner. För min del hoppas jag att det avtar lite i alla fall så jag kan ta mig ut på en löprunda senare. Jag var ute och sprang igår och jäklar vad jobbigt det var, kroppen kändes otroligt tung liksom luften jag andades. Jag tog mig i alla fall igenom 45 minuters löpning med några armhävningar och situps som avslutning. I dag har jag härlig träningsvärk men har i alla fall tänkt att ta mig ut på en liten löprunda idag också. Gårdagen avslutades med att Alex bjöd mig och Magnus på redcurrysoppa innan det var dax för VM fotboll och senare filmen Datenight som var helt ok men inte så mycket mer. För er som inte vet så är Magnus vår nya granne som har flyttat in i Antons lägenhet och även tagit över jobbet som GC:s tränare. Alltid trevligt med svenskar!
Idag har vi bokat hotell för vår kommande roadtrip till Kroatien om två veckor där vi ska möta upp familjen Nilsson. Vi kommer bila här från Zurich och stanna till i Milano och Venedig på vägen dit och säkert på fler trevliga ställen också men det är i de två städerna som vi har tänkt övernatta. Sedan blir det nog förmodligen också en natt i Split för att sedan bo i Duce en vecka tillsammans med de andra. Nu är det inte långt kvar, bara 6 arbetsdagar innan SEMESTERN! Ser verkligen fram emot ledighet med familj och vänner som det var alldeles för längesedan jag såg. Jag har inte planerat sommaren i detalj, men vet att det blir mycket Falun i alla fall och även en resa till Umeå och även Halmstad.
//Lisa


Kommentarer
Postat av: Cia

Kul att du kommer hem snart=))

2010-06-14 @ 11:49:39
URL: http://ciiia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0