Mer jobb

Då var det klart att jag får förlängt på jobbet och att jag förmodligen kommer få jobba mestadels i engelska gruppen till hösten. Skulle kännas otroligt skönt att åter kunna uttrycka sig bra i tal och inte behöva tänka om och om igen för att få fram vad man vill säga. Dock är inget helt spikat än angående grupp men jag håller tummarna för att det blir engelska. Sedan är det ju en annan liten grej också och det är ju att det ska stämma med min inplanerade Sverigeresa i sommar, jag ska ha möte med chefen i veckan och det är väl då det visar sig om vi har samma förväntningar eller ej.

Helgen som varit har bara varit lugn med shopping och grillning. I dag var jag och Johanna även och såg Sex and the City 2 på bio, helt underbar film som jag starkt kan rekommendera!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0