Äntligen fredag

Änltigen fredag, puh vilken seg vecka det har varit. Men i dag när jag kom hem fick jag en trevlig överaskning av Alex, han hade fixat två biljetter till Black Eyed Peas som spelar i här i Zurich på tisdag! Jag blev verkligen jätte besviken sist när vi kollade nätet och insåg att biljetterna var slut. Men i dag fick Alex tag på biljetter på Coop av alla ställen, och gissa om jag blev glad =)





Alex är numera "hemmafru" eftersom han har långledigt fram till augusti och en bra sådan måste jag säga. I dag hade han handlat hem fläskfilé som vi lagade till middag och dagen till ära sjöng vi även Sveriges nationalsång under middagen. Vi båda har för tillfället lite hemlängtan till nära och kära och kom på att det var rätt trevligt att sjunga en truddelutt och få känna oss som svenskar igen ;)

//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0