Snabb, snabbare, snabbas

-
Har den här veckan sprungit fram! Nu är det snart helg igen och i morgon kommer Alex föräldrar på besök. Ska bli kul att visa dem vackra landet Schweiz, så vi hoppas ju så klart på finväder så de kan få en skymt av alperna. Fast jag nu har bott här i över ett år så tycker jag alltid att det är lika vackert när det är klart väder och man ser alperna i horisonten. Längtar till vintern då det förhoppningsvis blir en hel del skidåkning! Utan Alex dock... Så ni är mer än välkomna att komma hit och skida med mig i Alperna. Lovar grym åkning!
I kväll blev det muffinsbak och inte så mycket mer. Nu väntar sängen så man är pigg när svärföräldrarna kommer!
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kom igen vill se ett inlägg från svärföräldrarnas besök, har ju läst alla Hasse status :) Hoppas ni mår bra där borta i Zürich! Läge att ses nart tycker jag. Dock i morgon åker jag hem till kära Umeå, längtar :D Men sen måste vi ses, stor kram o hälsa Alex

2010-10-27 @ 23:10:44
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0