Winnerbäck

Winnerbäck i mitt hjärta, tur att jag har han i mina lurar när jag är som mest trött på schweizertyskan. Perfekt som avkopplingsmusik på tåget till och från jobbet, hans låtar är ju bara så underbara och nära. Minns första gången jag såg honom, det var för ca 10 år sedan i Malung och jag blev helt såld. Det var typ världens minsta spelning, men han var kung redan då! Sedan såg jag honom för några år sedan på storsjöyran i Östersund, och han var lika grym då. Men nu var det ett tag sen jag såg honom live. Han verkar ju turnera runt en hel del nu, men att han kommer till Zurich känns lite väl långsökt... Tur att jag har min Ipod!
-
Idag var i alla fall en vanlig dag på jobbet, förkylningen börjar äntligen ge sig och jag hoppas kunna börja träna i helgen. Känner att det verkligen är dax nu. Alex är och tränar U-21 laget nu, han verkar verkligen trivas som coach och det är ju jätte bra. Han vill ju så klart hellre spela själv men det är ju i all fall en superbra erfarenhet och någonting att fördriva tiden med om inte annat just nu.
-
Nu ska jag packa inför morgondagens utflykt som tydligen bär av mot Aarau.
-
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0