Äntligen Helg

Oj vad den här veckan gick snabbt, blev jobb och sjuk och jobb och sjuk. Jobbade måndag, var hemma och hade feber/förkylning tisdag och onsdag, åter på jobbet torsdag och fredag. Tyckte ju att jag blev bättre så jag kunde jobba men nu verkar det bara ha tagit om så nu hostar jag och kraxar som bara den. I helgen blir det bara till att vila så jag är pigg på måndag igen. I går operarades A och allt verkar ha gått bra, så förhoppningsvis får jag hem honom till på söndag =) Var och hälsade på honom både igår och idag, måste säga att jag är rätt impad av sjukhusets höga standard. Allt vara super fint, nytt och inte alls så sterilt som det brukar vara på sjukhus och tro det eller ej men det låg en bar precis runt hörnet vid Alex rum!! Tror jag stannar till där i morgon då jag hälsar på =)

Nu ska jag äta min paj som som slängde ihop när jag kom hem idag. Den innehåller Ruccola, vitlök, soltorkade tomater och fetaost. Känns som det kan vara en bra kombination!


//Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0