I morgon!

Elin, jag och Lina i somras på slussbruden i sjön Runn.
-
Elisabeth på slussbruden.
-
Torsdagar är oftast den jobbigaste dagen under hela veckan på dagiset, det är då som vi har som mest barn och det är alltid lite kaotiskt. Visst är barn helt underbara men oj vad jobbigt det kan bli ibland. Nu är jag är helt slut! Sitter i soffan och försöker komma på ett sätt att ta mig ur den och börja städa, känns inte så himla kul en dag som denna men i morgon kommer mina underbara vänner från Sverige på besök och då vill man ju faktiskt ha det lite fint här hemma. I morgon 18.40 ska jag hämta dem från flyget och det ska bli så himla kul, å vad jag har har sett fram emot den här helgen och nu är den ju faktiskt snart här. Bara en arbetsdag kvar och sen ska jag slå på GPS.en och försöka hitta en genväg (eller kanske en senväg) till flyget från mitt jobb. Tänkte att jag skulle slippa hamna i rusningstrafiken i stan för på fredagar är det verkligen sjukt mycket trafik här i Zurich. För att bli lite mer motiverad ska jag nu öppna en marabou daim, slå på Winnerbäck och se om det går lättare att städa!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0