Schweiz

Då var man på plats i Schweiz igen då och det känns helt underbart! Eftersom Alex spelat landskamper i Linköping under helgen så passade jag på att träffa Cissi och Sophia. Blev lite innebandy för oss också då vi tog en tur till St Gallen för att heja fram svenska damerna som spelade mot Schweiz i lördags. Sedan åkte vi vidare mot Bern och åt middag på Desperado samt såg en bra film hos Sophia innan vi slocknade i våra sängar. Sophia var bortbjuden på påskbrunch på söndagen men jag och Cissi hade en härlig dag i Bern innan jag begav mig tillbaka till Zürich igen. Solen skiner och det är riktigt varm och skönt ute så nu blir det lite balkonghäng innan jag ska åka till flygplatsen för att hämta Alex. För oss blir det nog en lunch på stan idag och sen packning och urstädning av lägenheten.
-
Lite grönare än sist jag var här!
-
Ha an skön dag!
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Va roligt att du uppdaterat bloggen =)

Tack för senast, var sa kul att ha dig här!

Hoppas ni haft en bra dag tillsammans.

Ni är alltid välkommna att hälsa pa.

Kramar fran Cissi & Marc

2011-04-25 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0