HaPPy VaLENtinES DaY

Livsnjutare.
-
Ser rätt härligt ut!
-
På den här restaurangen hängde vi hela dagen.
-
Sophia visar akrobatik med kryckorna!
-
Hoppkort...
-
Tvätt på torkning.

Här på Sophias blogg finns fler bilder om du vill se!
-
Sänder här en STOR kram till er alla som ibland tar er tid att läsa min blogg. För i dag är det ju faktiskt Allahjärtansdag!
-
Helgen spenderade jag tillsammans med bästa Cissi och Sophia i Bern och Mürren. Eftersom jag snart åker tillbaka till Sverige var jag extra glad att få träffa dem, och vi fick även fira Cissi som fått ett nytt jobb! Det blev en tidig lördag för mig då jag plockade upp Sophia redan halv 9 för att sedan styra bilen vidare mot Cissis Place. Vi åkte vidare mot Mürren. Vi hade egentligen inte planerat så mycket mer än att ta oss till Mürren och bara njuta av dagen. Och vi njöt minst sagt av den underbara dagen, vi intog verandan på en mysig restaurang långt upp i bergen och bara njöt av god mat och underbart väder. Strosade lite, tog en hel del kort och hade det riktigt trevligt hela dagen innan vi begav oss hem till Cissi i Bern på eftermiddagen. Hemma hos Cissi slappade vi en stund i soffan och drack ett glas vin innan vi tog tåget in till centrala Bern och åt texmex-mat på Desperado. Maten var hur god som helst! Sedan tog vi tåget tillbaka till Cissi och jag somnade i soffan vid 23.00, jag var verkligen helt slut. De andra två var nog inte så pigga de heller så det blev en tidig kväll för oss alla tre. På söndagen unnande vi oss en sovmorgon och vi fick som vanligt världens största frukost hos Cissi. Hon kan verkligen det där med frukost =) Efter att ha smält maten och sett Anja åka störtlopp var det dax för mig och Sophia att ta bilen hem igen. Åter hemma i Zürich blev jag så himla taggad på att ta en joggingtur som resulterade i att jag faktiskt sprang hela 8 km på en helt ok tid, mycket bra för att vara jag.
Hoppas ni har en mysig allahjärtansdag!
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Cissi

Happy Valentines day!

Som sagt, tack för i helgen! Var verkligen en toppendag! Vill inte att du ska aka, kommer att sakna dig här! kram kram

2011-02-14 @ 22:17:17
Postat av: Sophia

Happy Valentines day!



Jag kopierera Cissi text: tusen tack för en underbar helg, kanon hade vi och bilderna visar en stor del av hur vackert det var! Och som oxå Cissi sa, vi vill inte att du ska åka... :(



Ska lägga upp mina bilder inom kort måste först rapportera om min dag... Stor kram!

2011-02-14 @ 23:21:36
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0