Två veckor kvar i detta vackra land

Det börjar bli vår här i Zürich, men den har inte kommit så här långt tyvärr!
Bilden är tagen förra våren.
-
Nu är det exakt två veckor tills jag tar mitt pick och pack och flyttar hem till Dalarna, Sverige. Hade lite panik över hur jag skulle få hem alla mina saker. Men nu blir det så att Alex tar samma flyg som mig till Sverige vilket betyder att jag kan packa ytterligare 25kg som han checkar in åt mig. För han behöver inte ha med sig mer än handbagage för sin lilla Sverigetripp.
-
I går förlorade GC andra kvartsfinalmatchen mot Grünenmatt vilket betyder att det nu står 1-1 i matcher inför 3:e matchen som spelas i kväll. Grünenmatt spelade riktigt bra igår och GC var inte alls lika överlägsna som de var i den första matchen då de vann med 13-1. Underskattning kanske?? Hoppas att GC rycker upp sig och ser till att vinna i kväll. Alex kommer i dag bara vara med på bänken för att kunna hoppa in vid eventuella straffar.
-
Här i Zürich är det verkligen tråkigt väder, riktigt grått och regnet öser ner. Så i dag ska jag nog passa på att rensa bland mina papper och kläder och kanske till och med börja packa lite inför flytten.
-
Trevlig söndag!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0