Underbar söndag i backen

BILDER FRÅN ENGELBERG
-
Robban och Johanna i backen.
-
Jag i backen.
-
BILDER FRÅN LÖRDAGENS UTFLYK
-
Jag i blåsten (som inte syns på bilden).
-
Alex med fin utsikt.
-
Det här kommer jag sakna.
-
Alex kollar in kartan.

-
I går hade jag en underbar solig dag i Engelberg tillsammans med mina tidigare klasskamrater Robban och Johanna som var där på konferens med jobbet. Det blev en riktigt härlig dag och jag fick äntligen göra första åket för den här säsongen. Så helt perfekt att de valde att ha konferensen i just Engelberg som ligger ca 1,5 timme med bil från Zürich. Det var väldigt mycket folk i backen och rätt lite snö men det gjorde ingenting för det kändes hur kul som helst i alla fall.
-
I lördags tog vi en dagsutflykt till St Gallen där vi tog linbanan upp till en topp med en enastående utsikt. Förutom att vi nästan höll på att blåsa av den där toppen var vädret perfekt och solen sken som bara den. Vi passade även på att avnjuta en god pastabuffé till lunch.
-
Kan inte riktigt klaga på vädret i dag heller, riktigt skönt med strålande sol och ett antal plusgrader. Dagar som de här är är det bra att jobba på dagis då man alltid får någon timme i solen.
-
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilka underbara bilder! :) Ja helt sjukt vilket land vi befinner oss i, kommer saknas verkligen... Hälsa sambon att snusen är inköpt! Vi får höras inför helgen, var riktigt sugen på en liten utflykt :) Kram på er

2011-02-07 @ 23:29:20
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0