Nytt år och nya möjligheter

Promenad upp mot fjället.
-
Det var snöstorm när vi skulle gå hem till stugan efter nyårs-
fyrverkerierna.
-
Min söta systerdotter Lova som snart fyller 2 år.
-


God fortsättning på er alla!
-

Var så himla kul att träffa alla nära och kära där hemma i Sverige som jag inte sett på länge. Men som alltid gick tiden alldeles för fort. Nu är jag tillbaka här i Zürich igen, jag som tyckte jag nyss packade väskan för två veckor i Sverige!
-
Nyår spenderade vi i Dalafjällen, det blev en lugn kväll med trerätters middag och fackeltåg innan vi skådade och skålade in det nya året med finfina fyrverkerier vid fjällfoten.
-
Ja nu är det nytt år och det är väl då nya möjligheterna dyker upp också. I alla fall så kommer jag spendera de första månaderna av nya året i Schweiz och efter att jag nu gjort min första arbetsdag 2011 så känns det riktigt bra att vara här. Vad som händer sen det får vi se. Men att ha en bra känsla i kroppen just nu det är mycket värt, för det är väl i nuet man ska leva har jag hört!
-
Nu kom en våg av trötthet så nu är det bäst att jag lägger mig så jag orkar jobba i morgon. Känns helt ok att det redan efter en arbetsdag är fredag, sen blir det helg.
-
Trevlig kväll
//Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0