Redan torsdag

Så här grönt var det i Zürich förra veckan.
-
På söndagspromenad vid floden.
-
Min systerdotter och guddotter Lova med sin stora bok som hon fick
av mig och Alex i tvåårspresent.
-
Min guddotter Juni (Elisabeth och Joffes dotter) och
Wilmer (Elin och Andreas son).
-
Lina med lilla Maja.

-
Har varit rätt mycket nu på slutet så bloggandet har inte varit prio ett. Men jag gör ett försök att uppdetara vad som hänt den senaste veckan. Jag tror jag har hunnit med en hel del faktiskt. Förra veckan tog jag en snabb sväng till Sverige, Dalarna. Onsdag kväll till lördag morgon var jag där och det var ju rätt oplanerat att jag åkte till Sverige så för inte göra det allt för dyrt så blev det mellanlandningar i Amsterdam. Har faktiskt aldrig varit där men de hade en riktigt stor flygplats med massor av affärer där jag kunde strosa i väntan på mitt anslutande flyg.
-
Sent på lördagkväll var jag åter i Zürich och söndagen spenderade vi i Hardauhallen där det var stort innebandyarrangemang, där lag från både högst herrserien och damserien spelade. Hade även lovat att hjälpa till att jobba i kiosken och för att slippa prata allt för mycket tyska så tog jag plats framför kaffemaskinen =). Var rätt kul att jobba faktiskt, vi var ju inte direkt underbemannade så vi fick en hel del tid att prata på också. Eftersom Alex lag skulle rulla i ihop golvet så blev vi kvar rätt sent. Så den här veckan har jag varit tröttare än vanligt (om det nu går) men i morgon är det fredag och det känns helt underbart. Kan ju inte direkt klaga då vi kommer ha max 5 barn i vår grupp i morgon. Känns som en bra avslutning på veckan!
-
Lite nya bilder här på bloggen. Några bilder från Zürich som jag tog förra veckan och några bilder från snabbvistelsen i Falun.
-
Nu ska jag återgå till tvätten,
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0