Huvudvärk

I går under dagen kände jag hur huvudvärken började komma men försökte dricka mycket vatten och stretcha nacken för då brukar den ibland kunna försvinna. Tyvärr blev den bara värre ju längre dagen gick. På kvällen hade jag svårt att sova på grund av huvudvärken och när jag vaknade på morgonen var det ingen skillnad. Så jag beslutade mig för att stanna hemma idag. I dag har jag mest sovit och inte gjort så mycket annat. Tydligen hade en av mina kollegor också varit hemma i dag med huvudvärk så det kanske är någonting som går. Hoppas i alla fall att den släpper så jag kan jobba i morgon.
-
I tisdags var Alex hos doktorn för att se hur det står till med knäet. Det såg bara bra ut, men för att vara helt säker så måste han göra en MRI (magnetröntgen). Han har en tid bokad för MRI i slutet på den här månaden. På söndag ska Alex vara med på bänken då GC spelar semifinal i cupen. Eftersom det är cup så kan det eventuellt bli straffar och Alex kommer då vara en av straffläggarna!
-
Nu ska jag ut på en liten promenad till affären, känns som huvudet kan behöva lite frisk luft!
Ha en bra kväll.
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0