Vårkänslor

Har precis slagit mig ner i soffan med en take away capuccino, kändes som jag var värd det efter att jag var och handlade på Migros med tusen andra lördagsglada människor. Det är verkligen ALLTID proppat i affären på lördagarna eftersom de har stängt på söndagarna. De håller hårt på "vilodagen" här i Schweiz.
-
I dag känns det som vår här i Zürich med 12 grader varmt och sol. Jag passade på att ta en löprunda runt floden lite tidigare i dag och jag känner mig riktigt bra nu kan jag säga, för det var ett antal veckor sedan jag sist tränade och det kändes kan jag tala om. Det var en riktig pina att springa, men jag är glad att jag ens gjorde det och jag passade även på att köra lite styrka här hemma efter löpningen. Hoppas att det känns lite bättre nästa gång.
-
Vi har blivit riktigt hälsosamma här hemma efter juluppehållet, jag fick ju en stavmixer av Alex i julklapp och den används riktigt flitigt. Mest har vi gjort goda Smoothies och soppor, så himla bra för man kan ju bara mixa i hop det man har hemma.
-
Nu ska jag nog försöka röja lite här hemma för det behövs kan jag säga.
-
//Lisa

Kommentarer
Postat av: emsilur

Later superharligt med var! Ar verkligen trott pa vintern har. Har annu inte fatt nagra datum pa nar Aaron ska till Munchen men jag hoppas verkligen att vi far chans att halsa pa er! Manga kramar!

2011-01-15 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0