Lägenheten...

Åkte och kollade in lägenheten i dag efter jobbet. Den var inte direkt nyrenoverad men den låg riktigt bra till så den kändes i alla fall helt ok. Det är en relativt stor etta med riktigt kök och sovalkov. Enda problemet är att han som bor där nu kommer flytta ur först den sista april.... Alltså en månad senare än vad jag har blivit informerad om. Jag blev helt knäckt kan jag säga, var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men det finns ju värre saker och jag blir ju inte direkt hemlös på grund av det här. Det får väl lösa sig på nått sätt... Hade bara verkligen sett fram emot att få flytta in den 1:a april =(.

Nu ska jag gå och göra mig lite kvällsfika och sen blir det en tidig kväll för mig!
//Lisa


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Trakigt att det inte blev som planerat!

Hoppas det löser sig pa nat sätt i alla fall.

kram kram

2011-03-19 @ 09:23:19
Postat av: Sophia

Åh så surt... Håller tummarna att det löser sig snabbt o enkelt! Nyfiken på det du skriver numera, höra allt nytt som händer :) Kram kram

2011-03-19 @ 14:22:22
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0