Sista dagen pa Kinderkrippe

Ingen bra uppdaterin pa slutet tyvärr, beror pa att jag haft helt full upp de sista veckorna och det har inet funnits tid för bloggande. Hade "avslutning" pa jobbet igar, da jag bjöd pa mockarutor och kakor. Fick ett jätte fint album av min grupp, där det var bilder och teckningar fran alla barnen plus fina hälsningar fran kollegorna. Jag fick även ett "första hjälpen kit" som var fyllt med olika schweiziska saker. Men det fina albumet var absolut det bästa, det ska jag ta fram när jag har allt för mycket längtan till Scwheiz!


I dag gör jag sista dagen här pa Kinderkrippe. Jag kan säga att det känns riktigt trakigt att jag om nagra timmar lämnar alla barn och kollegor och säger schüss! Har nog inte riktigt fattat att jag nästa vecka börjar jobba i Sverige som Gymnasielärare. Den här veckan har gatt sa himla snabbt och jag antar att helgen kommer göra det samma eftersom jag har ullspäckat schema. I kväll ska vi ut och äta med alla svenskarna, i morgon är det Bern som gäller da det är dax för cupfinal mellan GC och Wiler. Far se om jag även passar pa att träffa tjejerna i Bern under dagen. Blir i alla fall middag med alla svenskarna som ska och se finalen, tror vi blir rätt manga sa det ska bli kul. Nagra av oss haller pa GC och nagra pa Wiler.... sa det kan ju bli en spännade middag ;)

Nu ska jag fika och sen är det dax för sista eftermiddagen här pa Krippet.

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg!
//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0