Våren är på intåg har jag hört...

                                                       
Men i Älvadeln är det fortfarande -10 på morgonen och några minus på dagarna. Men solen skiner och det är ljust både när man åker till jobbet och åker hem från jobbet. Det måste väl också vara ett klart vårtecken!? I dag motionerade jag i över en timme, och det var ett tag sen det hände kan jag säga. Det var ju rätt kaotiskt sista veckorna i Schweiz och sen åkte jag ju på den den dunderförkylningen. Men det börjar kännas mycket bättre i halsen nu och jag börjar piggna på. Så jag passade på att ta en promenad till skolan i dag på eftermiddagen där jag hämtade stavar och gick ut på en skön stavgångstur. Det var riktigt härligt att gå i dag, med snön knarrades under fötterna och med solen som precis höll på att gå ner.

I morgon ska jag åka till Mora för att titta på lägenheten! Han lät i alla fall rätt så säker på att jag skulle få se den den här gången, men man vet ju aldrig. Jag hoppas i alla fall att jag får se den för det vore skönt att kunna börja planera inköp mm. Vet ju att jag kommer behöva köpa en hel del saker och jag har redan planerat in ett Ikea besök med en av mina vänner från Falun. 

Trevlig kväll!
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0