Vilken underbar helg det blev!

Efter det lite snörpliga slutet på förra veckan behövde jag verkligen helg och jag fick verkligen en superhelg kan jag säga. Fredagen började med middag hemma hos mor och far eftersom det är där jag numera bor under helgerna. Efter middagen gick jag ner till en av mina vänner för att dricka lite vin och bara snacka. För det behövs verkligen ibland av någon anledning! Lördagen spenderades på Lugnet där Svenska skidspelen var i full gång, solen sken hela dagen och det var hur härligt som helst ute. Vi fikade och tittade på skidåkning hela dagen. På kvällen bjöd Anna på födelsedagsfest och jag träffade vänner som jag inte sett på flera år. Riktigt kul! Faluns nattliv brukar kanske inte vara det hetaste men eftersom det var "skidspelsfest" på ett uteställe i stan så bestämde vi oss för att gå dit. Det gjorde vi helt rätt i, för vi hade hur kul som helst =) Träffade på massa gamla klasskompisar och folk jag inte sett på år och dar.  På söndagen blev det fikadejt med tjejerna och en långpromenad i solskenet.

Veckan i Älvdalen har börjat bra, det har faktiskt blivit en hel del träning och promenader. Känns så skönt att äntligen börja komma i gång med träningen igen. Och jobbet.... det är fortfarande kul =)

//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0